CV za posao u marketingu - kako se istaknuti?
Jeste li strastveni o brend menadžmentu, komunikaciji, stvaranju sadržaja ili digitalnom marketingu? Ako je odogovor da, CVMaker vam može pomoći u postizanju vaših ciljeva u karijeri. Pisanje životopisa može izgledati jednostavno, no mnogi marketinški stručnjaci još uvijek trebaju pomoć u promociji samih sebe, unatoč godinama profesionalnoga iskustva. Trebate li stručni savjet kako napisati dobar životopis? Onda ste na pravom mjestu. U CVMakeru nudimo sve alate i resurse koji su vam potrebni za izradu dokumenata o karijeri, uključujući primjere životopisa i popratnog ili motivacijskog pisma. CVMaker je platforma za karijere koja je napredovala od jednostavnog generatora životopisa do multinacionalne tvrtke sa svim alatima i funkcijama koje su vam potrebne za pronalazak posla iz snova.
Znate li što je ATS? To je sustav za praćenje i upravljanje prijavama za posao. Osim toga, ovaj softver ima funkciju skeniranja životopisa kako bi sortirao najprikladnije kandidate. Informacije koje skenira su one koje regruteri ili ATS sustavi prepoznaju kao godine iskustva, vještine i kvalifikacije. Upravo zbog toga CVMaker stručnjaci pružaju životopise i popratna pisma koji su prilagođeni ATS-u i koji će vas izdvojiti iz gomile i pomoći vam da dobijete što više razgovora za posao!
CVMakes pruža vrhunske alate i resurse za izradu dobro dizajniranog životopisa koji standardom odgovara ciljanoj industriji. Osim toga, naš CV Builder ima ugrađeni alat za pretragu poslova koji vam omogućuje upravljanje i slanje prijava za posao na jednom mjestu. Pogledajte naš osnovni vodič s primjerima i savjetima o tome kako dobiti više razgovora za posao!
Proces pisanja životopisa: Odakle početi?
Pretpostavimo da mijenjate industriju ili niste upoznati s detaljima izrade životopisa, posebno ako tek započinjete svoju marketinšku karijeru, ali čak i ako ste iskusni voditelj marketinga. Ključ za pisanje dobrog životopisa je usmjerenost na vaše karijerne ciljeve uz razumijevanje odabrane pozicije ili puta u industriji, uključujući kvalifikacije i vještine. Iskoristite svoje znanje marketinga i istraživačke vještine kako biste bili sigurni da razumijete zahtjeve oglasa za posao i strateški ih uključite u svoj životopis i popratno pismo ili LinkedIn profil. Jeste li znali da regruteri čitaju vaš životopis manje od 9 sekundi? Sada kada imate tu informaciju, osmislite način i sastavite strukturirani životopis kako biste privukli njihovu pozornost dobro napisanim životopisom i jasno istaknutim ključnim riječima.
Osnovni životopis za marketinškog stručnjaka
Osnovni životopis služi kao baza za prikupljanje i zapisivanje svih vaših iskustava, kvalifikacija, aktivnosti i postignuća u jednom dokumentu. Služi kao referentni alat s kojeg možete kopirati sve relevantne, specifične informacije kada kreirate svoj cv.
Iznimno je važno imati sva svoja iskustva na jednom mjestu jer ćete time uštedjeti vrijeme i energiju. Nećete morati stalno pisati sve ispočetka za svaku prijavu za posao. Umjesto toga, uvijek možete kopirati najpotrebnije informacije iz svog glavnog životopisa i urediti nekoliko detalja za svoj životopis koji pripremate za specifično radno mjesto.
Životopis za radno mjesto u marketingu
Vaš prilagođeni životopis za specifično radno mjesto mora imati najviše dvije stranice, a imajte na umu da životopis od jedne stranice koristi netko s malo ili nimalo iskustva. Započnite svoj proces pisanja istraživanjem kulture i vizije tvrtke. Pregledajte i prikupite ključne informacije iz objave za posao i ako je relevantno, uključite zahtjeve i vještine u svoj životopis.
Primjer životopisa za marketing
Preuzmite ovaj primjer životopisa – Marketinški životopis.
Ovaj primjer marketinškog životopisa predstavlja stručnjakinju za digitalni marketing s više od deset godina iskustva. Ona je voditeljica marketinga, predanog i inovativnog načina razmišljanja, koja zna kako potaknuti rast prodaje i učinkovito komunicirati s različitim korisnicima i dionicima. Magistrica marketinga s dodatnim edukacijama za content marketing, digitalni marketing i SEO. Ako tražite primjere životopisa diplomiranih studenata marketinga, imamo povezan članak s primjerima životopisa diplomiranih studenata.
Što uključiti u studentski životopis? Savjeti i primjeri
Za pisanje marketinškog životopisa koji će se istaknuti, potrebno je puno vremena i truda zbog konkurentnosti u području. Stoga, prije nego što započnete s pisanjem, ključno je pametno planirati svoje vrijeme i odabrati konkretan posao koji vas zanima. Ako kreirate životopis koji je jedinstven za specifično radno mjesto, moći ćete pokazati da ste odvojili vrijeme i trud da pažljivo istražite poziciju, čime ćete biti rangirani više od prosječnog kandidata koji predaje generički životopis.
Da biste bili savršeni kandidat, vaš životopis, uz popratno pismo, mora sadržavati sljedeće:
- Navedite svoju najrelevantniju pozadinu, obrazovnu i profesionalnu.
- Navedite svoje ključne meke i tvrde vještine.
- Pokažite da odgovarate tvrtki i konkretnom poslu.
Ovaj odlomak pokriva sve informacije koje su vam potrebne za izradu životopisa za specifično radno mjesto. To uključuje, ali nije ograničeno, na vaš osobni profil, vještine, zanimanje, diplome, područja stručnosti i slično. Svrha je ukratko predstaviti svoj 'profesionalni put' što sažetije i jasnije. Vaš životopis sažima vaše iskustvo, kvalitete, postignuća i ambicije u karijeri.
Za više detalja pogledajte kako poboljšati svoj životopis.
Kako napisati osobni profil u marketinškom životopisu?
Prvo, napišite kostur svog sažetka u osnovnom životopisu, a zatim ga modificirajte za svaku sličnu poziciju na koju naiđete u traženju posla. Odvojite vrijeme da napišete jasan, kratak i relevantan sažetak.
Primjeri sažetaka marketinških profila
Sažetak profila Stažist digitalnog marketinga
Organizirani diplomac s okom za detalje, sa specijalizacijom iz digitalnog marketinga i brend menadžmenta. Bogato iskustvo u oglašavanju, poslovnoj organizaciji, rastu tržišta i ispitivanju tržišta. Pokušavam unaprijediti poslovne marketinške strategije davanjem rješenja pomoću kreativnog, ali istovremeno pragmatičnog pristupa. U potrazi sam za pripravničkom pozicijom ili stažem kao mlađi marketinški stručnjak u velikoj kompaniji u radnom okruženju koje se brzo mijenja.
Sažetak profila Analitičar tržišnog ispitivanja
Nedavno diplomirani stručnjak kojeg posebno zanimaju analitika i podaci, a posebno analiza istraživanja tržišta. Iz predmeta makroekonomije i poslovnog marketinga, stekao sam relevantne vještine u strateškom marketinškom planiranju, razvoju poslovnih strategija i stvaranju originalnih marketinških planova. Zanimaju me procjena tržišta i konkurentni uvjeti. Izvrsne komunikacijske vještine i one vezane uz poslovni menadžment. Usmjeren sam na ostvarivanje rasta prodaje u rastućim organizacijama i na stvaranje učinkovitih marketinških strategija u cilju poboljšanja usluge i radnog okruženja.
Sažetak profila Suradnika-specijalista za SEO
Inovativan specijalist za SEO kojeg pokreću rezultati s četiri godine relevantnog iskustva. Stručnjak u istraživanju ključnih riječi, razvoju promotivnih kampanja, upravljanju društvenim mrežama i istraživanju prometa na mrežnim stranicama. Vješt u brzom i učinkovitom povećaju organskog prometa na web stranicu. S iskustvom u upravljanju platformom Google Ads u razdoblju od tri godine za sedam klijenata. Dokazane vještine u vođenju e-trgovine, menadžmentu brenda, istraživanju ključnih riječi i njihovoj implementaciji.
Sažetak profila Stariji marketinški menadžer proizvoda
Strateški usmjeren i kreativni marketinški profesionalac s više od 9 godina rada u industriji, stvaranja kreativnih strategija i osmišljavanja ideja koje potiču rast poslovanja. Iskorištavam sustave temeljene na podacima kako bih generirao analitičke podatke koji se transformiraju u učinkovite medijske i marketinške kampanje koje potiču ciljeve brenda. Dokazano iskustvo u kultiviranju identiteta brenda kako bi se povećala osvještenost i značajno povećao udio u tržištu.
Sažetak profila Direktora marketinga ili Voditelja marketinga
Agilan direktor marketinga, orijentiran na rezultate s više od 11 godina marketinškog iskustva u davanju inovativnih i kreativnih marketinških rješenja različitim klijentima po cijelom svijetu. Posebno iskusan u vođenju učinkovitih oglašivačkih kampanja. Stručnjak za brojne marketinške aspekte, uključujući CRM, PR, event menadžment, marketing putem e-pošte i menadžment brenda.
Sažetak profila za CV modnog marketinga
Umjetnički i entuzijastičan specijalist modnog marketing s četiri godine odgovarajućeg iskustva. Lako prilagodljiv i strastven s kreativnim pogledom na stvaranje zelenih i održivih proizvoda. Želja mi je ostvariti dugoročnu suradnju sa sličnim ekološkim proizvodima. Visoka razina stručnosti u istraživanju tržišta, vizualnom visual storytellingu, Adobe Illustratoru i Fashion Media.
Sažetak profila za CV direktora digitalnog marketinga
Direktor digitalnog marketinga koji je orijentiran na ciljeve i analitiku sa specijalizacijom za partnerski marketing. Posebno ističem rast prihoda od 55% u razdoblju od 4 mjeseca. Kreirao nekoliko oglašivačkih kampanja na Facebooku i Instagramu za 9 klijenata koji su imali visok mjesečni budžet. Odlično upravljam osobnim i razvijam dugoročne strategije za poboljšanje imidža brenda po cijelom svijetu. Certificirani profesionalc s izvrsnim vještimana lidera i onima komunkacijskima.
Za više informacija pogledajte kako napisati osobni profil životopisa.
Radno iskustvo u marketinškom životopisu: Kako ga uključiti sa savjetima i primjerima
Radno iskustvo, baš kao i vještine, još je jedan ključni element onoga što čini dobar životopis. Bez obzira na to jeste li stručnjak s godinama iskustva ili tek započinjete svoju karijeru, proširili smo opis ovoga odjeljka na našem blogu o temi kako uključiti radno iskustvo. Također možete napisati životopis temeljen na vještinama ako morate prvo steći više iskustva.
Ako već imate prvi posao ili praksu, navedite sva svoja relevantna iskustva obrnutim kronološkim redom. Poduprite svoje dužnosti i postignuća mjerljivim podacima i budite što je moguće sažetiji. Možete ostaviti nešto od onoga što ste radili tijekom svog zaposlenja ili umjesto toga, odaberite nekoliko podataka koji bi najviše odgovarali vašoj željenoj poziciji. Cilj je uvjeriti regrutera da ste pravi odabir za tu ulogu, tako da nije važno koje sporedne odgovornosti ili projekte imate. Umjesto toga, razmislite o prilagodbi ovih dijelova u skladu s opisom posla, pazeći da koristite odgovarajuću terminologiju i glagole.
Kako navesti obrazovanje u marketinškom životopisu
U marketingu je odjeljak o obrazovanju ključan jer pomaže poslodavcima da bolje razumiju vaše kvalifikacije i kompetencije za određeni posao. Možete ukratko navesti svoju srednju školu, visoko obrazovanje, stručne tečajeve i kvalifikacije. Vaše obrazovanje je dobar dodatak, ali samo ponekad predstavlja uvjet za zapošljavanje. Budući da je marketing konkurentska karijera, mogu vas istaknuti tečajevi za profesionalni razvoj ili akademska postignuća. Osim toga, ti dodatni tečajevi i certifikati pokazuju vašu želju i predanost dugoročnom uspjehu.
Primjeri obrazovanja u životopisu
- Sveučilišna diploma: Uključite trajanje svoje diplome s datumima završetka ili napomenom da je još uvijek u tijeku, nazivom ustanove i službenim nazivom diplome. Osim toga, možete spomenuti počasti, priznanja ili završni uspjeh (samo ako je 4.0 ili više).
- Srednjoškolska diploma: Ako nemate visoko obrazovanje, razmislite o tome da svom životopisu dodate srednjoškolsku ili drugu međunarodnu diplomu. Uključite samo relevantne tečajeve koje ste položili. Ako ste iskusni marketinški stručnjak sa završenim magisterijem ili specijalističkim studijem, tada ovaj dio možete izostaviti.
- Certifikati: Neki ljudi bez formalnog obrazovanja ili relevantnog iskustva imaju običaj dodatno se educirati u sklopu posla. Tijekom tog vremena možda ćete dobiti nova znanja za ispunjavanje certifikata. Tim certifikatima stjećete znanja i vještine potrebne za poslove asistenta u marketingu. Iako je ovo oblik obrazovanja, preporučujemo da ga stavite u odjeljak 'Certifikati' ili 'Profesionalno osposobljavanje' umjesto u popisu obrazovanja.
Kako uključiti vještine u marketinški CV
Vještine su bitan dio vašeg životopisa, one najbolje opisuju vaše prirodne sposobnosti i osobne kvalitete. Za razliku od ideja, teorija ili misli, one dokazuju da imate sposobnost ili umijeće o određenim stvarima. Dvije glavne vrste vještina su osobne (meke) i profesionalne (tvrde) vještine.
Primjeri tvrdih vještina
Tvrde vještine odnose se na konkretne i, često tehničke vještine. Za razliku od mekih vještina, tvrde su vještine sposobnosti koje se češće razvijaju kroz obuku, tečajeve i praktično iskustvo. Diploma, potvrda ili rezultati testa tipični su pokazatelji vašeg posjedovanja tvrde vještine. Za određene tvrde vještine kao što su programiranje, stručnost u softveru i programima za dizajn, također možete razmotriti stvaranje dodatnog odjeljka za tehničke vještine. U ovom odjeljku možete detaljnije razraditi svoje znanje o određenom softveru ili aplikacijama kao što su:
- CMS alati
- Copywriting
- Dizajn ili web dizajn
- Automatizacija e-pošte
- Video produkcija
- Marketing društvenih medija
- Organizacija poslovanja
Primjeri mekih vještina
Meke vještine primjenjive su na sve profesije zbog njihovih sposobnosti i društvene prirode. To je kombinacija karakternih osobina, međuljudskih vještina i profesionalnih atributa koji se razvijaju i izoštravaju u vašem svakodnevnom životu. Razmislite o tome kako radite i komunicirate s drugima ili kako se nosite sa sukobima. Dok se neki ljudi mogu roditi s ovim vještinama, drugi ih uče kroz život. Samo neki od primjera mekih vještina su:
- Interpersonalne vještine
- Pisana i usmena komunikacija
- Rješavanje problema
- Kreativnost
- Organiziranost
- Rukovodstvo
- Analitičnost
- Agilnost
- Pragmatičnost
- Orijentiranost na detalje
Da biste saznali više, pročitajte članak o tome koje vještine staviti u životopis.
Završne napomene
Sada kada imate savjete o pisanju marketinškog životopisa, nemojte se bojati pogriješiti i zapamtite, ako želite dobiti više intervjua za posao, uvijek prilagodite svoj životopis.
Dodatni savjeti kako napisati savršen marketinški životopis:
- Koristite jasan, profesionalan i kratak jezik.
- Budite jasni i sažeti.
- Koristite ključne riječi koje ste pronašli u opisu posla i na stranici tvrtke.
- Koristite osnovni životopis kao izvorni dokument za sve svoje buduće životopise.
- Predložite svoju vrijednost pokazujući svoje jedinstvene vještine i kvalitete.
- Potkrijepite svoje dužnosti i odgovornosti kvantitativnim podacima.
- Razdvojite svoje iskustvo na radne dužnosti i postignuća.
- Navedite kronološkim redom svoje akademsko i radno iskustvo.
Sljedeći koraci?
Kada ste savladali svoje vještine pisanja, spremni ste započeti s postupkom prijave i odabrati poziciju koja vam najbolje odgovara. Nakon što pročitate ovaj članak, bit ćete bolje opremljeni znanjem za izradu izvanrednog, dobro osmišljenog i upečatljivog životopisa.
Primjer marketinškog životopisa.
Preuzmite ovaj primjer životopisa – Marketinški životopis.
Ovaj primjer marketinškog životopisa predstavlja stručnjaka za digitalni marketing s više od deset godina iskustva. Ona je voditeljica marketinga, predanog i inovativnog načina razmišljanja, koja zna kako potaknuti rast prodaje i učinkovito komunicirati s različitim korisnicima i dionicima. Magistrica marketinga s obukom za content marketing, digitalni marketing i SEO. Ako tražite primjere životopisa diplomiranih studenata marketinga, imamo blisko povezan članak s primjerima životopisa diplomiranih studenata.
Često postavljana pitanja
Kako napisati marketinški životopis?
Izradite osnovni životopis, istražite kulturu tvrtke i mudro planirajte sadržaj i strukturu vašeg životopisa. Nakon što to učinite, prijeđite na pisanje životopisa za specifično radno mjesto za svaku tvrtku za koju se prijavljujete. Paralelno lektorirajte i uredite svoj životopis i provjerite sve još jednom prije podnošenja prijave. Koristite aktivne glagole i budite jasni, izbjegavajući dvosmislenosti u tekstu. Ne zaboravite uključiti ključne riječi i navesti potvrde specifičnih zahtjeva za posao na temelju web stranice tvrtke i opisa posla.
Kako napisati dobar marketinški životopis?
Da biste izradili dobar marketinški životopis, istražite kulturu i vrijednosti tvrtke i saznajte koje vještine trebate navesti na temelju opisa posla. Razmislite o dodavanju stručnih tečajeva i tehničkih (tvrdih) vještina, kako biste dodatno povećali svoje šanse za pronalazak posla. Upotrijebite glavni životopis kao podlogu za sve svoje buduće prijave za posao.
Kako napisati marketinški životopis s malo ili bez radnog iskustva?
Ako imate malo radnog iskustva u marketingu ili ga nemate uopće, razmislite o prijavi za praksu i pripravništvo. Na primjer, možete napraviti razmijenu između različitih semestra tijekom studija. Imajte na umu da se pripravništva ili prakse ne moraju odvijati za vrijeme trajanja studija. Umjesto toga, možete ih raditi tijekom zimskih ili proljetnih praznika ili prije početka sljedećeg polugodišta. Njihovo dodavanje moglo bi vašem poslodavcu pokazati da ste ambiciozni, predani i marljivi. Pokažite da se ne bojite izazova ili stjecanja dodatnog radnog iskustva uz studij ili u slobodno vrijeme. Upamtite da sva vaša prethodna radna mjesta koja želite dodati moraju odgovarati potrebama tvrtke za koju se prijavljujete. Ako je irelevantno ili donekle relevantno, nemojte ga uključivati u životopis.
Kolika je plaća za marketinški posao u Hrvatskoj?
Ovdje se nalazi popis uobičajenih marketinških poslova s prosječnim godišnjim plaćama u Hrvatskoj prema prosjeku dostupnih podataka o plaćama:
Stručnjak za marketing (€ 25,000 godišnje): kreiranje promotivnih kampanji i provođenje istraživanja tržišta za podršku rastu poslovanja.
Social Media Manager (€ 21,600 godišnje): izgradnja svijesti o brendu putem društvenih medija i digitalnih marketinških kampanja.
SEO stručnjak (€ 22,600 godišnje): stručnjak za optimizaciju tražilica osigurava da je web stranica tvrtke vidljiva, visoko rangirana u tražilicama, kako bi se stvorio stalan promet.
Content manager (€ 21,600 godišnje): pisanje postova na blogu, društvenim mrežama i copywriting putem e-pošte i biltena za web stranicu tvrtke kako bi se povećala vidljivost u tražilicama.
Voditelj proizvoda (€ 30,000 godišnje): koristi znanje kupca za razvoj proizvoda koji zadovoljavaju potrebe potrošača, a istodobno povećavaju profitabilnost tvrtke.
Marketinški analitičar (€ 22,600 godišnje): prikupljanje i analiza podataka za izradu boljih planova digitalnog marketinga koji će povećati krajnji rezultat tvrtke.